Wyobraź sobie, że jedziesz autostradą w nieznanym mieście.
Po ciężkim dniu w podróży masz ochotę na dużego, soczystego hamburgera. Gdy patrzysz na billboardy restauracji przed Tobą, który znak zapamiętasz jako pierwszy - billboard ze słowem "hamburger" czy wysoki na 10 stóp obraz hamburgera, grillowanego do perfekcji?
Nasze mózgi przetwarzają obrazy 60 000 razy szybciej niż słowa. Jesteśmy przystosowani do zapamiętywania wyrazistych, żywych obrazów i zapamiętujemy widoki, dźwięki, a nawet zapachy, które przemawiają do naszych zmysłów.
Dlaczego więc nie sprawić, by następne targi stały się dla odwiedzających wspomnieniem zmysłów?
1. Używaj wyrazistych obrazów
Baner na targach to tablica reklamowa. Wykorzystaj kolorowe, żywe obrazy, które przyciągną klientów do Ciebie i zachęcą ich do zapoznania się z Twoją ofertą. Druk wielkoformatowy, stosowany w banerach i szyldach, to doskonałe zaproszenie dla klientów, aby dowiedzieli się o Tobie więcej.
Nie wiesz, jakie obrazy zaprezentować? Sprawdź, czego używają liderzy w Twojej branży. Czy wybierają oni uproszczone obrazy (np. Apple), czy też coś odważnego i wyrazistego? Druk wielkoformatowy to świetna okazja, aby wywrzeć niezapomniany wpływ.
2. Wypróbuj profesjonalne oświetlenie
O ile nie planujesz romantycznej nocy w ulubionej restauracji, ciemny kąt to ostatnia rzecz, której byś sobie życzył. Profesjonalne oświetlenie jest niedrogie w zakupie (około 125 USD), a krótki filmik lub dwa na You-tube nauczy Cię wszystkiego o podświetlaniu, oświetlaniu górnym i punktowym. Dzięki niemu Twoje produkty będą dosłownie "w najlepszym świetle", aby wszyscy mogli je zobaczyć.
Jeden klucz do udanego podświetlenia witryny? Zmontuj go z wyprzedzeniem. Jeśli dopiero zaczynasz korzystać z profesjonalnego oświetlenia, światła, statywy i elementy mocujące mogą być mylące. Przygotuj swoje stoisko przed targami, aby dopracować wszystkie szczegóły.
3. Odwołaj się do ich gustu
Po przejściu 2 mil przez centrum wystawowe, jesteś gotowy, aby zatrzymać się przy następnym stoisku, aby dodać sobie cukru. Zamiast tradycyjnych długopisów, dlaczego nie zaoferować upominku w postaci kawałka wspaniałej czekolady, popcornu lub świeżych ciasteczek? Najlepszą drogą do serca klienta może być jego żołądek!
Postaw na coś niezwykłego, co ludzie zapamiętają, albo nawiąż współpracę z lokalnym sprzedawcą i zaoferuj lokalnie uprawianą lub pakowaną żywność. Wspólna reklama może przynieść wiele korzyści obu stronom, a przy tym jest przystępna cenowo.
4. Pokaż im drogę za pomocą grafiki podłogowej
Przyciągaj uwagę i dosłownie kieruj ruch na swoje stoisko za pomocą odważnej grafiki podłogowej. Nie tylko wizualnie zobaczą obraz, ale także fizycznie włączą się do gry, chodząc, wskazując i rozmawiając. Zaangażuj ich czas i uwagę dzięki obrazom większym niż życie. Zalecenia dotyczące grafiki podłogowej obejmują nie tylko odważny obraz, ale także krótki tekst i kolory kontrastujące z otoczeniem, w którym będziesz wystawiać swoje produkty. Jeśli brakuje Ci pomysłów, poszukaj inspiracji na Pinterest.
Im bardziej zaangażujesz potencjalnych klientów za pomocą wszystkich zmysłów, tym lepiej Cię zapamiętają. Wykorzystaj szansę nawiązania kontaktu, rozmawiając, wskazując, jedząc i wizualizując swój produkt. Nadszedł czas, aby zachęcić klientów czymś więcej niż tylko broszurą i wykorzystać całą atrakcyjność zmysłowo-racjonalną, jaką możesz zaoferować!
Jeśli potrzebujesz pomocy, Ironmark posiada wewnętrzny zespół zajmujący się dużymi formatami i instalacją, który może pomóc Ci we wszystkich Twoich potrzebach związanych z targami! Skontaktuj się z nami już dziś, aby dowiedzieć się, jak możemy Ci pomóc przy następnym projekcie.
.