Opakowania papierowe: Naturalny wybór
W ostatnich latach rozwinęła się szersza społeczność biznesowa. Rozwinęła ona większą świadomość odpowiedzialności korporacyjnej i przyjmuje na siebie odpowiedzialność za utrzymanie standardów etycznych, społecznych i środowiskowych. Branże papiernicza, opakowaniowa i pokrewne uznają odpowiedzialność za ciągłe doskonalenie swoich kompetencji w zakresie ochrony środowiska, a także za rozwiązywanie problemów konsumentów związanych z wpływem ich produktów na środowisko.
Konsumenckie, biznesowe i polityczne zainteresowanie debatą na temat opakowań nigdy nie było tak oczywiste. Teraz nadszedł czas, aby zapewnić, że podstawowe cechy opakowań papierowych związane ze zrównoważonym rozwojem są aktywnie przekazywane wszystkim tym, dla których papier ma wpływ na ich codzienne życie. Opakowania papierowe są trwałe, atrakcyjne, odnawialne i nadające się do recyklingu i będą nieocenionym materiałem w miarę przechodzenia na odnawialną, okrągłą gospodarkę.
Opracowaliśmy broszurę dotyczącą opakowań, która przedstawia 7 ważnych powodów, dla których opakowania papierowe są naturalnie zrównoważonym wyborem dla marek, detalistów i konsumentów.
Opracowaliśmy również serię ponad 30 faktografii opakowań, które są dostępne do pobrania. Przedstawiają one naturalne, zrównoważone cechy opakowań papierowych i doskonale nadają się do publikacji w mediach społecznościowych.
.