W erze fake newsów, kampanie polityczne polegają na direct mail, aby dotrzeć z przekazem do milionów wyborców, i wydają na to dużo. Direct mail nie jest może nowym narzędziem, ale marketerzy mogą w przemyślany sposób wykorzystać je do dotarcia do milionów konsumentów. Możliwość dotarcia do odbiorców poprzez wiarygodne źródło, w połączeniu z zaletą osobistego kontaktu z odbiorcami, sprawia, że direct mail jest dziś ważnym i aktywnym narzędziem kampanii politycznych, z którego marketerzy mogą się wiele nauczyć.
Jakie są metryki sukcesu dla politycznych reklam bezpośrednich?
Podobnie jak w poprzednich latach wyborczych, w październiku i listopadzie świat direct mailingu jest pełen aktywności. Wgląd w to, w jaki sposób kampanie direct mailowe się rozwijają i jak kampanie polityczne mierzą sukces swoich kampanii direct mailowych, może dać marketerom wskazówki do stworzenia idealnej strategii mailingowej. Metryki, które kampanie polityczne wykorzystują do mierzenia sukcesu kampanii direct mail, to m.in:
- Śledzenie wskaźnika odpowiedzi ich publiczności na direct mail: Polityczni mailerzy starają się śledzić liczbę otrzymywanych odpowiedzi w porównaniu z liczbą wysłanych maili.
- Mierzenie zwrotu z inwestycji (ROI) swoich kampanii: Dla politycznych mailerów, średni ROI jest metryką, która może przynieść upadek nieba lub wyrazić sukces ich kampanii direct mail.
- The Cost Per Response (CPR): Pomiar CPR kampanii mailingowych jest równoznaczny z sumowaniem respondentów, oraz wartości odpowiedzi, w porównaniu do liczby wysłanych mailingów. Metryka ta może obejmować również ilość kolejnych e-maili, ruch na stronie internetowej czy rozmowy telefoniczne.
Dlaczego Direct Mail przekonuje ludzi do dokonania wyboru?
Pomimo zmieniającego się charakteru środowisk politycznych, różne grupy demograficzne nadal uwielbiają otrzymywać pocztę i doceniają dodatkowy wysiłek, jaki wkładają kampanie polityczne w kontakt z nimi za pomocą direct mail. To kolejny dowód na to, że im więcej rzeczy się zmienia, tym bardziej pozostają one niezmienne. Oto jak kampanie direct mail pomagają zapewnić politycznym mailingowcom korzystne wybory odbiorców:
- Kierowanie do wyborców w odpowiednim czasie i wysyłanie spersonalizowanych wiadomości jest perswazyjną formą prowadzenia kampanii (na przykład w ostatnich 90 dniach).
- Kampanie polityczne wykorzystują direct mail, ponieważ prosty projekt mailera jest dostosowany do natychmiastowego przekazania odbiorcom jasnych informacji.
- Terminowe kampanie direct mail przyciągają niepodzielną uwagę odbiorców i z pewnością odwołują się do ich emocji.
- Szefowie kampanii politycznych wiedzą, że direct mail to zaufane źródło. Dlatego wykorzystują wysokiej jakości zdjęcia pocztowe, aby uczynić mailingi bardziej przekonującymi dla wszystkich grup wiekowych.
- Dobrze zorganizowane kampanie direct mail z pewnością skutecznie przypominają odbiorcom o kluczowym przesłaniu kampanii politycznej, a wiadomość ta pozostaje na blatach przez wiele dni i tygodni.
RELATED: Jak uzyskać ekstremalnie ukierunkowaną kampanię Direct Mail
Czego marketerzy mogą się nauczyć od politycznych kampanii direct mailowych
1. Przekaz może być zmieniany w locie
W punkcie krytycznym, marketerzy powinni być przygotowani do szybkiego dostosowania swojego planu marketingowego. Tak jak polityczni mailerzy zmieniają swoje przesłanie w zależności od bieżących wydarzeń, tak samo poprzez zrozumienie psychologii konsumentów, marketerzy mogą szybko i tanio dostroić swoje mailingi.
2. Efektywne monitorowanie trendów daje znakomite wyniki rynkowe
Aby zdobyć serca i umysły klientów poprzez direct mailing, marketerzy muszą uważnie obserwować wszelkie zmiany pojawiające się w branży direct mail i wprowadzać je do swoich kampanii marketingowych. Tak jak kampanie polityczne śledzą oceny społeczne i metryki, tak samo marketerzy muszą śledzić kluczowe trendy marketingowe, aby cieszyć się udanymi kampaniami marketingowymi.
3. TWORZENIE PLANÓW TREŚCI JEST WAŻNE
Polityczni mailerzy niestrudzenie pracują nad strategiami mailingowymi, które pozwalają im dotrzeć do konkretnych odbiorców. Marketerzy powinni również przez cały czas pracować nad określeniem, jak mailingi pasują do ich równania marketingowego.
4. Pracując z klientami, marketerzy mogą zapewnić sobie wyższy współczynnik konwersji
Polityczni listonosze dostosowują swoje przesyłki bezpośrednie, aby przyciągnąć wyborców z różnych grup docelowych. Ponieważ odbiorcy marketingowi są również zróżnicowani, marketerzy muszą również segmentować swoich odbiorców marketingowych. Współpracując z klientami, zawężając oferty dla różnych segmentów klientów i tworząc unikalne komunikaty dla każdego segmentu, marketerzy stoją na straży wyższych wskaźników konwersji ze swoich strategii marketingowych.
Direct mail jest podstawowym narzędziem, które każdy marketer powinien wykorzystać, aby pozostać na szczycie umysłów swoich klientów. Czy jesteś marketerem, który potrzebuje pomocy z direct mail? Firma Ironmark jest tutaj dla wszystkich Twoich potrzeb w zakresie korespondencji bezpośredniej. Aby uzyskać więcej informacji o tym, jak możemy Ci pomóc, skontaktuj się z nami już dziś.
.