Zdarza się to cały czas - znalazłeś idealne zdjęcie, wybrałeś unikalną czcionkę w wystarczająco dużym rozmiarze, aby była czytelna, a jednocześnie wystarczająco mała, abyś mógł wcisnąć wszystkie informacje, które możesz wcisnąć w tę paskudną bezpieczną strefę, ale wciąż czegoś brakuje. Czasami tym brakującym ogniwem jest jeden z aspektów projektowania wizytówek, który często przeoczamy - i pytanie, które musimy sobie zadać - czy moje wizytówki przyciągają uwagę?
Jeśli odpowiedź brzmi "eh" lub stanowcze "nie", zawsze warto wrócić do deski kreślarskiej (no, może nie do końca) i wskazać przynajmniej jeden element swojej firmy lub projektu, na który chcielibyśmy zwrócić uwagę i w jaki sposób. (Jeśli ta jasna żarówka jeszcze nie pojawiła się nad Twoją głową, czytaj dalej, aby poznać kilka pomysłów naszych klientów).
Jamie Dawn wybiera odważny wybór koloru, w połączeniu z naciskiem na nazwę swojej marki, aby zapewnić, że jej wizytówki zostaną zauważone.
Dla Michelle Ryan, której tytuł bloga, So I Married a Mennonite (Wyszłam za Mennonitę), z pewnością wywoła kilka pytań, wszystko sprowadza się do rozpoczęcia rozmowy. Aby zagwarantować, że jej klientka będzie często odwiedzać stronę, projektantka Nicole Armstrong sprawiła, że ten bardzo interesujący tytuł jest w centrum uwagi na projekcie.
Wskazówka: jeśli nie masz jeszcze interesującego tytułu/nazwy marki, dlaczego nie stworzyć chwytliwego sloganu?
Jesteśmy tak przyzwyczajeni do widoku czarnego na białym, i prawdopodobnie dlatego Colin Frost dobrze wykorzystuje odwrócone kolory i kontrast, aby nazwa jego marki pozostała na pierwszym planie.
Chętnie poznamy Twoje pomysły, więc nie zapomnij skomentować ich poniżej.
.