Już jesteś! Twoja firma jest gotowa, aby poinformować o webinarze, informować klientów o nowościach za pomocą newslettera lub zaprosić ich na konferencję.
Wszystko, czego potrzebujesz, to aby ludzie weszli na Twoją stronę i zarejestrowali się lub zapisali się, czy cokolwiek to jest. Postanawiasz więc wysłać wiadomość e-mail, aby dać światu znać, że jesteś gotów zmienić ich życie.
WYSŁANE! Email jest teraz w rękach Twoich obecnych i potencjalnych klientów. Przez kilka następnych dni obserwujesz, ile osób klika na Twoją wiadomość.
{Wstaw muzykę z filmu "Price is Right".} Nic. Nikt w niego nie kliknął. Dlaczego? Najbardziej prawdopodobnym powodem jest to, że nie napisałeś wystarczająco dobrego tematu emaila.
Mając to na uwadze, oto jak napisać taki temat emaila, który nie będzie do bani.
Zastosuj personalizację
Ludzie są zakochani w sobie. Jest to podstawowa ludzka cecha. Uwielbiają widzieć swoje własne imię, dlatego nie inaczej jest z linią tematu emaila, która zawiera ich imię. Agencje marketingowe na całym świecie zauważają, że umieszczenie imienia odbiorcy w temacie wiadomości w naturalny sposób zwiększa liczbę kliknięć w porównaniu z wiadomościami, które nie zawierają tego elementu.
Jeśli nie posiadasz jeszcze listy klientów, możesz również spróbować dodać zaimki osobowe, takie jak "ty" czy "twój", aby email był skierowany bezpośrednio do nich.
Krótki jest zawsze lepszy
Większość ludzi otwiera swoją pocztę na urządzeniach mobilnych. Minęły już czasy, kiedy pocztę sprawdzało się tylko na komputerze. Dlatego teraz musisz się upewnić, że Twój temat jest w pełni czytelny na urządzeniach mobilnych.
Oznacza to, że Twój temat musi mieć mniej niż 50 znaków. Nie chcesz przecież, aby Twój temat był ucinany, więc ten limit znaków temu zapobiegnie.
Jest to również ważne z marketingowego punktu widzenia. Ile razy zdarzyło Ci się przeczytać coś, co było tak długie, że straciłeś zainteresowanie i przestałeś czytać? Tak właśnie się dzieje, gdy Twój temat jest zbyt długi; ludzie po prostu przestają czytać!
Powiązane: Emailowe zmartwychwstanie: Ożywić malejącą listę
Nie bój się mówić
Niektóre firmy boją się powiedzieć, co jest zawarte w e-mailu. Obawiają się, że dana osoba nie będzie miała powodu, aby w niego kliknąć. To nie może być dalsze od prawdy! Jest bardziej prawdopodobne, że ktoś nie kliknie na wiadomość, jeśli nie będzie wiedział, o czym ona jest.
Musisz powiedzieć im, dlaczego chcą otworzyć ten email... w mniej niż 50 znakach. Powiedz im, co to jest, co robi i jak to robi. Na przykład: Zamiast "Znam pewien sekret... kliknij, aby dowiedzieć się, co to jest", można to zmienić na "To jest tajna oferta rabatowa, tylko dla Ciebie #nazwisko". Jest to o wiele bardziej atrakcyjne, ponieważ dana osoba wie, że jest to jakaś zniżka sklepowa, która jest przeznaczona tylko dla niej.
Related: 7 wskazówek dotyczących email marketingu wydarzeń (Insider)
Unikaj ALL CAPS jak ognia
Oto mała lekcja na temat języka internetowego. Kiedy rozmawiasz z kimś przez tekst, w naszej kulturze zakorzenione jest przekonanie, że ALL CAPS TO TO SAMO COŚ, CO NA KOGOŚ WRZESZY!
Nikt nie lubi, gdy się na niego krzyczy, dlatego w liniach tematycznych wiadomości e-mail nie powinno być CAPS. Niektórzy twierdzą, że stosowanie CAPS sprawia, że Twój email się wyróżnia. Wyróżnia go to jednak tylko w takim sensie, jak szalony facet krzyczący na środku kiosku z jedzeniem, bo doliczono mu 20 centów za ser na hamburgerze.
Jeśli chcesz uniknąć konieczności pamiętania o wszystkich tych wskazówkach, zawsze możesz zatrudnić firmę Ironmark! Zajmiemy się Twoimi kampaniami e-mailowymi, więc nie będziesz już musiał się martwić o złe linie tematyczne wiadomości. Skontaktuj się z nami już dziś, aby zobaczyć, jak możemy Ci pomóc!
.