Uwielbiamy naszą grupę ilustratorów i artystów, uwielbiamy patrzeć, jak ich prace przechodzą przez linię produkcyjną, niczym mini, mobilna galeria sztuki.
Ich materiały promocyjne zawsze wydają się wyróżniać - piękne ilustracje, dbałość o szczegóły w projekcie, wybór konkretnych odcieni, skrupulatne przemyślenie układu i typografii - rzadko który element jest pominięty. Poniżej przedstawiamy kilka przykładów kart zaprojektowanych przez naszych utalentowanych ilustratorów, którymi postanowiliśmy się podzielić.
Patrzcie ostrożnie - prace Killer Napkins nie są przeznaczone dla nieśmiałych oczu, ale jeśli odważycie się spojrzeć, to warto. Koncentrując się na nieco groteskowej tematyce, jego ilustracje są mieszanką tego, co lubi nazywać "słodkim i strasznym".
Umieszczone obok siebie wizytówki Killer Napkins tworzą powtarzający się obraz przerażającego i niemożliwego do zidentyfikowania stworzenia jego autorstwa. Bardzo wyjątkowe!
Z inicjałami i danymi kontaktowymi na jednej stronie, Robyn Ng rezerwuje drugą stronę swoich wizytówek wyłącznie do zaprezentowania fragmentu własnej ilustracji.
Ale Robyn nie poprzestaje na wizytówkach, aby stworzyć szum wokół swojej pracy - jej spersonalizowane pocztówki są idealne do wysyłania do klientów i współpracowników. A cóż może być lepszym tematem dla jej listonoszy, niż ponadwymiarowy, zadziorny listonosz górujący nad małym, szczekającym psem?
I na koniec, ilustratorka i projektantka Liz Masters, która specjalizuje się w projektowaniu i tworzeniu postaci, pokazuje, że nie ma lepszego sposobu na pokazanie wszystkim, kim jesteś i jaką pracę wykonujesz, niż przedstawienie siebie na wizytówce!
.