Marketing drukowanie jest kluczowe dla firm każdej wielkości, ponieważ jest to opłacalne (dobrze, jeśli zamówienie z GotPrint, że jest!) i po prostu świetna metoda, aby uzyskać słowo się skutecznie. Inwestując w materiały promocyjne, takie jak pocztówki i broszury, oraz docierając do swojej grupy docelowej, w końcu zbudujesz tożsamość swojej marki i zwiększysz jej świadomość.
Ale nie da się ukryć, że w końcu, bez względu na to, jak szeroko promować siebie lub swoją firmę, podstawą sukcesu jest obsługa klienta. Zapewniając doskonałą obsługę, już budujesz swoją markę za pomocą word of mouth advertising (spójrzmy prawdzie w oczy, przyjaciele uwielbiają polecać sprzedawców i firmy innym znajomym!). Ale co ważniejsze, generujesz cenne zainteresowanie swoją marką. Mówimy cenne, ponieważ referencje produkują silne przewody i może naprawdę pomóc zwiększyć sprzedaż i reputację.
Dla nowych firm szczególnie ważne jest, aby skupić się na obsłudze klienta i utrzymaniu go, ponieważ firma jest nowa i prawdopodobnie nie ma wystarczająco dużo stałych lub lojalnych klientów. Oto trzy z naszych najważniejszych wskazówek dotyczących utrzymania klienta i obsługi klienta.
1. Zapewnij nieodparte oferty.
2. Zainwestuj w e-mail marketing.
3. Dotrzyj do niezadowolonych klientów.
Jako nowy biznes, nawet jeden lub dwóch niezadowolonych klientów może być poważną sprawą. Na przykład, jeśli klient wychodzi z Twojego sklepu niezadowolony, dotrzyj do niego za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonu i poproś go o ponowne odwiedziny, być może po obniżonej cenie, lub po prostu za darmo, jako sposób na odwrócenie ich negatywnych doświadczeń. Upewnij się, że zaangażowałeś cały swój zespół i nauczyłeś go konkretnych strategii docierania do takich klientów. Zapewnij jasne wytyczne, co mogą, a czego nie mogą zrobić, aby nie było zamieszania.
Powiedz nam, jakie są Twoje strategie zatrzymywania klientów?
.