Jesień w pełnym rozkwicie i zanim się obejrzysz, koniec roku będzie już za nami. Jest to czwarty kwartał, kluczowy czas dla firm, aby promować swój biznes, przyciągać stałych klientów i zdobywać nowe tropy. Jeśli więc jeszcze tego nie zrobiłeś, zacznij realizować swoje strategie marketingowe na koniec roku.
Oto 5 wskazówek, o których warto pamiętać przy marketingu w czwartym kwartale:
1. Zacznij wcześniej planować Black Friday i Cyber Monday. To święto nie jest zarezerwowane tylko dla sprzedawców detalicznych i dużych domów towarowych. Każda firma może w pełni wykorzystać zakupowe szaleństwo, które ma miejsce podczas weekendu Święta Dziękczynienia. Nie wspominając o tym, że jest to kluczowe dla budowania marki. Więc zacznij burzę mózgów wcześnie, i wymyślić promocję lub sprzedaż, aby uzyskać klientów przez drzwi, lub klikając całą drogę do kasy.
2. Zaplanuj wcześnie również sezon świąteczny. Grudzień jest pełen świąt i uroczystości, a jeden z najbardziej ruchliwych miesięcy w roku na wydatki konsumpcyjne. Zamiast podążać za tym, co zrobiłeś w zeszłym roku, dlaczego nie wymyślić nowy, kreatywny pomysł, aby przetestować również? Rozpoczęcie z wyprzedzeniem zapewnia czas i skupienie na burzę mózgów, testowanie, planowanie i delegowanie, bez wpadania w straszny szał.
3. Bądź świąteczny. Zacznij planować i przygotowywać swoje projekty i dekoracje. Klienci są bardzo wizualne, i uwielbiają widzieć firmy, które są przed krzywej. Zdobywając tych klientów już na wczesnym etapie dzięki sezonowym obrazom, banerom i pocztówkom, nie tylko budujesz wiarygodność, ale także przechwytujesz tych wczesnych ptaszków! Rozważ następujące: sezonowe grafiki na stronę internetową, udekoruj swój sklep fizyczny i wyślij katalogi z sezonowymi obrazami i produktami, na długo przed rzeczywistymi wakacjami.
4. Bądź przyjazny dla urządzeń mobilnych. Czy Twoja strona jest przyjazna dla urządzeń mobilnych? Jeśli nie, zainwestuj trochę czasu i środków, aby upewnić się, że przechwytujesz mobilnych kupujących. Biorąc pod uwagę przytłaczający wzrost mobilnych użytkowników i kupujących, jest to jeden demograficzny, którego nie powinieneś przegapić lub uniknąć. Ruchliwe linie w sklepach i zajęty harmonogram, oznacza więcej klientów będzie spędzać czas na telefonach komórkowych czekając na swoją kolej, więc upewnij się, że witryna ma prosty w użyciu system zamawiania dla tych na telefonie komórkowym.
5. Nagradzaj lojalność. Przy tak wielu konkurentach oferujących świetne oferty, trudno jest konkurować w sezonie jesienno-zimowym. A ponieważ większość zamówień dla firm pochodzi prawdopodobnie od stałych klientów, ważne jest, aby utrzymać się w czołówce poprzez nagradzanie klientów, którzy byli lojalni wobec nas. Rozważmy karty lojalnościowe, internetowy system naliczania punktów lub specjalny dzień wyprzedaży tylko dla klientów VIP.
.

Nasze Top 5 wskazówek dla Twojego marketingu w 4 kwartale